070212

Ik kijk nu Feuten en ik vind het een geweldige serie.
Mijn papa is nu ongeveer al een maand bezig met mijn kamer, maar er zit niet echt vaart in. Ach hij wil ook alles tegelijk doen. Geeft niks zo ben ik ook. Morgen zullen er mooie foto's op mijn blog komen. Want dan is mijn wegwerpcamera klaar bij de Hema en dan kan ik hem meteen uit school ophalen. Ik heb er al helemaal zin in ik hoop wel dat ze gelukt zijn. En de foto's hierboven vind ik gewoon gezellig want dat was vakantie en vakantie is gezellig.

5 opmerkingen:

  1. Haha leuke foto die tweede. Oh ben je je kamer aan het verbouwen leuk! Ben benieuwd naar je wegwerpfoto's!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, leuke blog!
    Ik heb het wel geaccepteerd, want ik krijg eigenlijk nooit betaald voor advertenties, ze sturen meestal wat op in ruil voor een ad. Blijkbaar kan dit anders, maar mijn blog is meer een hobby dan een baan. In principe hoef je alleen amar een link te plaasten (ze vroegen niet eens om een banner) en dan krijg je gewoon een designer zonnebril .. ik vind 150 euro echt superveel geld en dat zou ik zelf nooit aan een zonnebril uitgeven dus ik heb ermee ingestemd. Bij mij heeft ze overigens niet verteld dat het over een jaar ging, dat vind ik wel erg lang maar het is een linkje dat helemaal niet opvalt, dus ik vind het allemaal wel best.

    Denk dat je zelf maar even moet afwegen of dat je het waard vind!

    Groetjes,
    Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's weer :)
    Ben benieuwd naar je andere foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffffff. ik vind jouw blog echt heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die outfit is echt heel erg leuk!! staat je goed. XxX

    BeantwoordenVerwijderen