180612

Ik vind het zelf verschrikkelijk dat ik niks post. Ik wil het graag bijhouden en elke dag kunnen updaten, maar soms gaan dingen gewoon niet zoals ik het wil. Gelukkig is dit mijn laatste week school, ik hoop allemaal voldoendes terug te krijgen anders kan ik niet over. Maar ik heb er een goed gevoel over. Ik ga met mijn vriend en zijn ouders dus naar Turkije en ik heb er vet veel zin in. Ik heb voor mijn vriend zijn verjaardag een polaroidcamera gekocht en die nemen we mee, dus na de vakantie scan ik de foto's in en kan ik jullie weer mooie analoge foto's laten zien. Nu heb ik nog geen tijd om iets echt leuks of interessants op mijn blog te zetten. Wel heb ik veel kleding op marktplaats gegooit!! Neem maar een kijkje, ik wil graag nog wat extra geld hebben voor op vakantie haha. Ik heb nog wat mooie plaatjes op internet gevonden en die wil ik wel met jullie delen.


10 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! En succes nog eventjes op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Leuke inspiratie en joh, komt wel goed. Nog even volhouden en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke foto's zet je er weer bij.
    Succes op school. Ik begrijp wat je bedoelt want heb er ook last van.
    Ga ondertussen even je blog bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto's! En iedereen heeft het wel eens te druk met het niet updaten van een blog, ben er zelf ook schuldig aan de laatste tijd, ha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar, wel wíllen posten maar er toch niet aan toe komen!
    Ik vind de stijl van je blog mooi en clean, ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my goodness I LOVE this set of photos. Totally. So hipster-ish yet hip and cool :))
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen