IK WIL..


Het is zomer, eindelijk kan ik in Nederland mijn blote benen laten zien. In Turkije heb ik niet anders gedaan. Ik had wat dingen uit de Zara sale gekocht en zou die laten zien, maar ik ben ongeveer een week ziek geweest en nu gaat het nog niet helemaal top. Het is een beetje genant om het op mijn blog te zetten dus dat doe ik ook niet, ik hoop dat het snel over is zodat ik weer wat op mijn blog kan zetten.
O en ik wil mijn haren graag verven, maar ik denk dat ik het niet durf.Ook wil ik morgen nog naar de stad met mama, ik hoop dat er nog wat mooie dingen in de sale liggen, maar ik ben bang dat mama niet mee wil. Verder werk ik bijna elke dag in de vakantie, maar ik ben aan het sparen. Ik wil in de kerstvakantie naar Londen. Ook wil ik dat het nog heel lang vakantie blijft, want na de vakantie moet ik stage gaan lopen.
Ik wil zo veel, maar niet alles kan.

2 opmerkingen:

  1. Oeeh ik wil ook naar Londen! Deze fotos zijn echt super, trouwens. En hoe wil je je haar verven? :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, ik wil al heel m'n leven naar Londen maar heb het nooit echt doorgezet en nu wil mijn vriendje mee dus dat komt mooi uit. Of blonder of ombre maar ik durf het beide niet goed haha en ik ben bang dat het super duur gaat worden.

      Verwijderen