Gewoon fijn.

Ik ben bijna jarig en ik heb geen idee wat ik voor mijn verjaardag moet vragen. Ik wil eigenlijk alleen dat oma beter wordt.. maar ik kan zelf niks doen en dat is erg frustrerend.

22 Maart ben ik jarig en word ik 20, ik krijg altijd de kriebels als mensen zeggen, dan kom je nooit meer uit de tig. Ik vind dat altijd verschrikkelijk als mensen dat zeggen.
30 Maart vlieg ik met mijn klas lekker een midweekje naar Rome. Hier heb ik heel veel zin in, steeds meer. Ik hoop dat ik mooie dingen zie en dat het lekker weer is. Waarschijnlijk ga ik me helemaal vol proppen met Italiaans ijs, Italiaanse pizza, Italiaanse pasta, Italiaanse wijn, Italiaanse bruschetta en andere Italiaanse lekkernijen.
1. Outfitje 1. 2. Fijn dat de bloemetjes aan de bomen weer beginnen te groeien. 3. Outfitje 2. 4. Just me met een gekke tong en mijn fijne trui. 5. Eindelijk m'n trenchcoat van Monki weer aan. 6. De mooie shortjes die ik kocht via marktplaats. 7. Werken aan mijn examenopdracht. 8. De Vans die ik kreeg van mijn lieve vriendje. 9. Eindelijk mijn Isabel Marant pour H&M vest

De zomervakantie komt nu al aardig in zicht en dan ben ik al weer klaar met deze opleiding. Ik heb heel erg veel zin in het volgende avontuur; Sint Joost. Ik kan bijna niet wachten, alleen m'n examens zitten nog in de weg.


Milky Change - Stolen Dance

O en die zon, wat is die fijn, ik heb haar gemist. Ik luisterde vanochtend dit prachtige liedje, en ik moest lachen. En ik nuriƫnde het liedje mee.

10 opmerkingen:

  1. Ik ben ook bijna jarig hihi! Hele leuke blog heb je, en prachtig haar heb je. Ik volg je nu, volg je terug? :)

    Liefs,
    Kim.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's en alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook bijna jarig haha! Altijd zo moeilijk he! Voor mijn verjaardag heb ik een Alexander McQueen boek gevraagd, misschien een leuke tip voor jou? Een boek? Die shortjes van marktplaats zijn echt tof!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk komt het goed met je oma. Altijd van die nare dingen. Tig is ook wel leuk toch haha? Beter als tien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rome, wat leuk! Italiaanse lekkernijen daar in overvloed, dat moet wel goedkomen.
    En wat naar van je oma. Misschien is het ook maar beter dat je niks kunt doen, dan is het tenminste niet jouw schuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke shorts! En heel veel sterkte met je oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte met je oma! Gaaf dat je met school naar Rome gaat :).
    En je shortjes zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk dat shortje en sterkte met je oma!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe foto's, ik ben zo ontzettend jaloers op jouw kledingcollectie!
    Sterkte, hopelijk komt alles goed met je oma...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De IM jas staat je prachtig! :) Veel sterkte voor je oma.

    BeantwoordenVerwijderen