Wachten op de uitslag

Ik ben klaar met het examenjaar en ga nu wachten op de uitslag. Ik moet alleen nog wat examens Duits. Duits kan ik niet, maar ik ga natuurlijk wel mijn best doen. Ik denk wel dat ik geslaagd ben, maar over 2 weken zal ik het horen.
Toen ik vanmiddag thuis kwam heb ik 3 uur geslapen, zo moe was ik.
20 juni ga ik met 't Sint Joost al op excursie, terwijl ik er nog niet op school zit. Ik heb er zin in.
En 27 juni ga ik eindelijk voor 1 dagje met de bus naar Londen. Samen met mijn vriend, even op en neer met een bus. Ik heb er zin in. 26 Juni is de diploma uitreiking en ik ga er eigenlijk al een beetje vanuit dat ik hem wel ga halen.
Ik heb eigenlijk nu al zin in volgend school jaar, maar ik ga nu maar even genieten van het mooie (regen) weer.. Gelukkig wordt het zaterdag 30 graden.

Mijn lieve zonnebril is op school uit mijn tas gevallen en nu ben ik hem kwijt :(

O ik heb weer veel te veel gekocht de laatste tijd en omdat ik het echt mega mega druk had met examens had ik daar nog geen foto's van gemaakt.
Dit doe ik van de week even. X

ollow me on Bloglovin and like my Facebookpage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten