Instagrams

Dit ben ik als kleine baby met mijn allerliefste oma.

Afgelopen zaterdag was ik al vroeg naar de kringloop gegaan met mama. We hadden allebei weer veel leuke dingen gekocht. Waaronder deze aubergine kleurige jas. Ik ben zelf 1,75 en hij valt mooi lang, zodat ik in de winter geen koude bips krijg. Ook was ik zondag nog naar de Brabanthallen in Den Bosch geweest, het viel een beetje tegen, maar toch heb ik een heel lelijk vest en een bruin oud tasje gekocht.
Vrijdag had ik 3D en moesten we kleine sculpturen maken. Ik ging spelen met verbindingen en schaduw. Papa had gelukkig dit kippengaas met vierkanten hokjes nog niet weggooit. Herman vond het goed het zou wel een voldoende zijn, maar ik moet niet zo onzeker zijn over mijn werk. Aanstaande vrijdag moeten we 3 levensgrote sculpturen maken en ik wil zeker doorgaan met het spelen van schaduw.
Deze vintage trui kocht ik in de kringloop. Ik wilde hem eigenlijk ook in de vorige post zetten, maar hij zat in de was. Hij is zo fijn en groot. Inmiddels kan ik trouwens weer een nieuwe 'shoplog' maken.
Dit ben ik op de wc. Er hangt een spiegel op de hoogte van je hoofd. Als je opstaat kan je ook fijn naar je eigen ding kijken.... kunst ofzo.
Tijdens 2D moest ik een onderwerp verzinnen, ik koos voor ogen. Deze foldertjes lagen bij de receptie en ik vond ze grappig. Natuurlijk moesten Berber en ik weer een debiele foto maken.
Het was dierendag! En deze poepie katjes lagen lekker in de rieten mandjes voor het raam te genieten van de zon. Mama kocht deze manden in de uitverkoophoek bij Ikea en dat is al lang geleden, sindsdien liggen ze bijna nergens anders meer.

Follow me on
 Bloglovin and like my Facebookpage

2 opmerkingen: